P90X

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Świąteczna Dieta

Oj te święta.... i jak tu trzymać dietę? ja nawet nie chce liczyć dzisiejszych składników odżywczych.... na pewno zjadłem za mało białka....  ech...

Ale żal za grzechy jest, Jako pokutę, napisze Wam tu dzisiejszą moją dietę:

Śniadanie:
-Żurek z kiełbasą około 400ml
-galareta drobiowa 200g
-Kiełbasa biała podsmażana 100-150g

Obiad:
-Żurek z kiełbasą około 400ml
-Wędliny wieprzowe około 50g
-2xBabeczka

Kolacja:
-Pieczona łopatka wieprzowa 300g
-2 kawałki ciasta

No i Tu zobaczyłem jak mało białka a jak dużo tłuszczu zjadłem więc  dokładam jeszcze dwa posiłki

Kolacja2:
-45g białka rozrobione z mlekiem

Kolacja3:
45g białka rozrobione z wodą (po ćwiczeniach)



jak widać dieta niezbyt dobra... nie polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz