P90X

wtorek, 26 marca 2013

8/90

Oj Witam Witam...
Dzisiaj miałem moment zawachania... Trening moich ulubionych partii: Plecy Klatka, ale ale... Coś jest nie tak, po 30 minutach z Tonym i Ekipą zacząłem się bardzo źle czuć. Po prostu przestałem dawać radę... Zbierało mnie na wymioty, czułem jakbym miał podwyższone ciśnienie, rozbolała mnie głowa.
Nie wiem od czego. W sumie mam kaszel... jakiś stan przed chorobowy. Może dlatego?
Następnym powodem może być to, że dzisiaj zjadłem mniej węglowodanów niż normalnie... Jakoś tak dieta nie wypaliłą.. Czy to może być powodem?
Dokończyłem dzisiejsze ćwiczenia, ale ostatnie pół godziny było dla mnie katorgą z przerwami co dwa ćwiczenia, każda trwająca minute lub dwie...
Mieliście może też tak? Czym to może być spowodowane? Boje się przed jutrzejszym treningiem, szczególnie, że według mnie, jutro najcięższy trening z całego tygodnia..

Bring it...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz